2014. március 6., csütörtök

4. fejezet
Nemsokkal később visszamentem a bázisra. Ahogy visszaérek beültetnek egy kihallgatóba. Úgy fél óra múlva bejött Mech, Márk főnöke és persze az enyém is.
-Na hol voltál Akira?-kérdezte
-Messze.-válaszoltam
-Pontosan?
-Elsőnek mond meg, mért vagyunk egy kihalgatóban!
-Mert.
-Ne mond aszt, hogy kihalgatsz mert az nem így megy nállunk.És nem mehetnénk el kajálni kilyukad a gyomrom, meg persze megkaphatnám Kirát?
-Nem mehetünk el és megkaphatod Kirát.De mond mostmár el hol voltál!
-Egy kihalt raktárban.
-És mit láttál?
-Miután oda értünk úgy húsz perccel később megjött a főnökük.
-És miről beszélgetek vagy egyáltalán beszélgetek?
-Igen beszélgetek, és hallottam miről beszélgetek.
-És miről beszéltek?
-Valami olyan roll, hogy egy lány a mezőn volt és utána eltünt, de ...
-Mi ,, de "?
-Hisz akiről beszéltek én vagyok.
-Honnan vagy abban olyan biztos?
-A két fickó arról beszélt, hogy a lány leverte két emberét és csak én voltam a mezőn meg az örszemek meg még Lak.
-Ez igaz. Emlékszel az arcukra?
-Igen.
Odaadott egy egy táblagépet rajta az adatbázissal, nemsokkal később megtaláltam az egyiket.
-Tessék ő volt az egyik.-és mutattam neki a fickó képét.
-Dante Kruz. Maradj itt, nekem most mennem kell, nemsoká küldök neked ennivalót.
-Miért? Evel a Kruzal kapcsolatos meg velem?
-Most nem válaszolhatok.Majd később beszélünk.-mondta és kiment
Gyorsan bemásztam a szellőzőbe és azon át követtem egy szobába.A szobában bent volt Mech,Csika,Ben,Lak és a rajztanárom.

1 megjegyzés: